Ваши вопросы вы можете отправить по адресу mclub@te.net.ua. Прежде чем задавать вопрос, прочтите данную страницу. Возможно вы найдете ответ.Q:
Чому недоступн╕ деяк╕ альбоми? Зам╕сть посилань на файли сто╖ть N/A.
A:
Це може бути промо-╕нформац╕я про альбом, який ще не виданий студ╕╓ю в тираж. У такому випадку в ╕нфо про альбом вказу╓ться дата рел╕зу.
Деяк╕ альбоми виконавц╕в недоступн╕ для завантаження за проханням самого виконавця на невизначений терм╕н.
Q:
При вход╕ на сайт отримую пост╕йно стор╕нку з текстом, що для мого IP закритий доступ! Як це сталося ╕ як в╕д цього позбутися?
A:
Доступ блоку╓ться сервером автоматично при багаторазовому введенн╕ неправильного пароля, це розц╕ню╓ться як п╕дб╕р. Якщо протягом одного робочого дня блокування не зн╕ма╓ться, то рекоменду╓ться написати листа адм╕н╕стратору. Можливий випадок блокування ц╕ло╖ п╕дмереж╕ через одного користувача, у цьому випадку краще в╕дразу пов╕домити адм╕н╕стратора для прискорення розблокування.
Q:
Налаштування мереж╕ не дозволяють завантажувати файли з розширенням MP3. Чи можу я завантажити ╖х з ╕ншим розширенням?
A:
У деяких випадках налаштування корпоративно╖ мереж╕ не дозволяють завантажувати файли з розширенням MP3.
Ви можете зм╕нити розширення для завантажених вами файл╕в на стор╕нц╕ <Редагування проф╕лю>.
П╕сля завантаження вам потр╕бно буде лише в╕дновити ╖м розширення MP3.
Q:
Ск╕льки файл╕в одночасно я можу завантажувати?
A:
К╕льк╕сть одночасно завантажуваних поток╕в не обмежена.
Q:
Виявив таку непри╓мну особлив╕сть. Якщо завантаження перерива╓ться через втрату зв'язку та зм╕ну IP, то пот╕м не в╕дновлю╓ться. Як це подолати?
A:
Краще завантажувати по одному файлу в дек╕лька поток╕в, щоб уникнути зм╕ни IP п╕д час завантаження ун╕кального файлу.
У крайньому випадку пов╕домте, як╕ файли заблокован╕ через зм╕ну IP, ми в╕дновимо ╖х доступн╕сть.
Q:
Заре╓струвався усп╕шно, але листа з паролем не отримав. При запит╕ пароля на стор╕нц╕ нагадування пароля отримую пов╕домлення,
що лист в╕дправлено, але все ще н╕чого в╕д вас не отримую.
A:
Перев╕рте налаштування свого поштового аккаунту. Ф╕льтр "Human-Generated Only" повинен бути вимкнений.
Q:
Як мен╕ зм╕нити мову листа з новинами? / Як мен╕ в╕дмовитися в╕д новин (п╕дписатися на них)? / Чи можна видалити свою ре╓страц╕ю у вас?
A:
Все це можна зробити в розд╕л╕ редагування сво╖х налаштувань - "Редагування проф╕лю".
Q:
Як мен╕ в╕дключити авторизац╕ю п╕сля зак╕нчення роботи з сайтом?
A:
Для завершення сеансу авторизованого користувача необх╕дно закрити вс╕ в╕кна використовуваного вами браузера.
Q:
Я забув св╕й пароль! Як мен╕ його д╕знатися?
A:
При запит╕ авторизац╕╖ в╕дмовтеся в╕д введення пароля ╕ на отриман╕й стор╕нц╕ зверн╕ться за посиланням << Пароль забутий >> ╕ введ╕ть св╕й e-mail, введений при ре╓страц╕╖.
Q:
Я вам писав вже к╕лька раз╕в, але ви не в╕дпов╕да╓те.
A:
Якщо на вашому поштовому сервер╕ включений автов╕дпов╕дач, то ваша адреса, ймов╕рно, занесена нами в список небажаних в╕дправник╕в. Спробуйте написати з ╕ншо╖ адреси.
Q:
Як заре╓струватися?
A:
"Для того, щоб пройти в в╕йськову частину, необх╕дно взяти ╕ пройти в в╕йськову частину." (© Прапорщик).
Проще кажучи, з будь-яко╖ стор╕нки - Ре╓страц╕я.
Q:
Що означають в каталоз╕ пом╕тки (fresh), (new) ╕ (updated)?
A:
(fresh) - означа╓, що в╕дбувалися оновлення в списку альбом╕в протягом останнього м╕сяця;
(updated) - те ж протягом останн╕х 7 дн╕в;
для альбом╕в (new) означа╓ св╕жододаний альбом, (updated) - оновлений альбом (зам╕на або додавання трек╕в);
Q:
Ск╕льки кошту╓ доступ до файл╕в з Мед╕а-клубу?
A:
Варт╕сть кожного треку вказана безпосередньо на стор╕нц╕ кожного альбому справа в╕д чекбокса для завантаження трека.
Q:
Яким способом провести оплату?
A:
Посилання на стор╕нку для автоматичного поповнення балансу з'явля╓ться одразу п╕сля авторизац╕╖ на кожн╕й стор╕нц╕ каталогу в прав╕й частин╕ в╕кна, у розд╕л╕ "Статус".
Там же розм╕щен╕ дан╕ про ваш поточний баланс. Оплата в даний момент можлива будь-яким ╕з наступних способ╕в: плат╕жна система WebMoney,
кредитн╕ та дебетов╕ картки (VISA, MasterCard, MasterCard/Eurocard), PayPal.
|